Τα τρένα

Τρένα στη σειρά πολλά τρένα περνάνε από το σταθμό και εγώ εκεί περιμένω το δικό μου τρένο αυτό  που θα με πάει μακριά στην χώρα της αγάπης και αν δεν με πάει εκεί δεν πειράζει κάποια στιγμή θα φτάσω  .
Περιμένω το τρένο και ακούω άλλα τρένα να έρχονται τρένα που περιμένουν άλλοι άνθρωποι να έρθουν να τους πάνε σε προορισμούς μακρινούς.
Ίσως περάσουν και από την χώρα μου εκεί που θέλω να πάω.Μα θα κάνουν διάφορες στάσεις όπως στην χώρα του ποτέ και στην χώρα του ίσως.
Η χώρα του ποτέ φέρνει την μοναξιά ποτέ μην αγαπήσεις μου είπε ένας επιβάτης και εγώ του είπα ίσως. Ίσως να μην θέλω τελικά να αγαπήσω μα εγώ θέλω να βρω στο ταξίδι μου την ευτυχία.
Ίσως δεν γίνεται ποτέ ευτυχίσεις χωρίς να αγαπήσεις πρώτα .
Τώρα σκεφτικός ακούω το τρένο μου να έρχεται το περιμένω εκεί στο σταθμό να έρθει να με πάρει για την χώρα της αγάπης καλό ταξίδι σε όλους.     


ΣΩΤΗΡΗΣ.Μ




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έλα κοντά μου