Μαθαίνω το αίμα μου

Μαθαίνω το αίμα μου θα πει
αντιστέκομαι θριαμβευτικά
σε όσους κινούν με νήματα τις άκρες
των ματιών μου

Νωθρός ίσκιος

Νωθρός ίσκιος της κατάθλιψης
το αυτόφωτο λουλούδι που ήμουν κάποτε
περιμένει το φεγγάρι να φωτιστεί
από κάποιο άλλο οίστρο, κάποιο άλλο
γαλαξιακό ήλιο, μέσα σ' έναν χαοτικό νωθρό αλτρουισμό.

Άρωμα λευκό

Λένε ότι ο θάνατος παίρνει τη μορφή
που είναι ευκολότερο στον καθένα να αποδεχτεί.
Και τ' άρωμά του είναι σχεδόν λευκό, αφού
είναι φτιαγμένος από φως' λένε,
μα ποιοι τον είδαν κι ύστερα μίλησαν;
Μερικοί τον πουλούν, μερικοί τον αγοράζουν,
μερικοί τον μισούν, μερικοί τον αποδέχονται.

Οι ταλαντεύσεις των φύλλων
Πάντα μου άρεσε να σκέφτομαι
πράγματα όπως τι είναι αυτό που ορίζει
την κατεύθυνση του ανέμου.
Να συζητάω γι' αυτά, κάτω από δέντρα
την άνοιξη, με όμορφους ανθρώπους.


Κλειώ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

άτιτλο