ΦΟΒΟΣ

Τότε που το λίγο έγινε πολύ και μετά η συνέχεια.
Η συνέχεια που συνήθισες και όλα είναι εν τάξει.
Εχεις κάνει τρελές επιλογές καταστροφικές . Βάζεις αλλον να πράξει για σένα.
Εσύ μόνο να πετάς πέτρες θες!
Πέτρες είναι τα λόγια.! μασκαρεμένα λόγια. Πετάς απο την όχθη λόγια και πίσω δεν γυρνάνε.
Σκατά! παντού! τρεμώ πως μια μέρα θα είναι παντού...
Εχω παγώσει μέχρι το μεδούλι . Σκατά παντού σε ολο το σώμα σκατά.
Ετσι μαθαίνω εγω, με το σώμα .Είναι που φοβάμαι να μεγαλώσω; να γεράσω;
Το σώμα μου με τις λαβωματιές των νιάτων μου θα αντέξει; Για πόσο; Για τόσο οσο...και αν κάτσει στραβά για πολύ παραπάνω. Τι θα κάνω τότε με τον ναό βεβηλωμένο; Κάθε φορά βλέπω τους επαίτες και σκέφτομαι οτι θα είμαι κάποτε εγω.
 Τι βεβαιότητα?! Δεδομένο.!
Δεδομένο θεοί μου.! Δεδομένο. !

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

άτιτλο